Audyt seoAudyt SEO to badanie strony przed
rozpoczęciem pozycjonowania

 

Przeprowadzamy audyt seo, aby wiedzieć, czego od naszej strony oczekują przeglądarki. Sprawdzamy poprawność kodu i treści. Przeglądarki internetowe (np. Google) mają wiele wymagań wobec treści i konstrukcji stron internetowych.
Musimy spełnić te wymagania, aby strona mogła piąć się w wynikach wyszukiwania.
To Audyt SEO pozwala postawić stronie diagnozę zgodności z wymogami Google. Pamiętaj, audyt strony jest potrzebny!

Co bada Audyt SEO

Meta-tagi

Stanowią opis skierowany do robotów wyszukiwarek, który wyjaśnia o czym jest strona. Składa się z elementów „tytuł” oraz „opis”.
„Tytuł” jest tekstem do 60 znaków, a „opis” od 160 do 300 znaków. Dobrze jeśli pojawia się w nich pozycjonowane słowo kluczowe.

Nagłówki
Stanowią sposób budowania struktury treści na witrynie. Informują o ważności kolejnych elementów. Klasycznym (logicznym) układem nagłówków jest układ H1, H2,  H3, h4. Gdzie H1 może znaleźć się na stronie nie więcej jak 1 raz. Natomiast nagłówki H3, H4, H5 i dalej powinny być już tylko rozwinięciem nagłówków H2.

Tekst i frazy kluczowe
Przede wszystkim, tekst powinien być unikalny, nie kopiuj tekstu. Należy również w odpowiedni sposób rozplanować rozmieszczenie w nim słów kluczowych (fraz kluczowych). Frazy nie powinny występować zbyt rzadko, ale również nie mogą pojawiać się za często, ponieważ wyszukiwarka może uznać, że strona jest nieużyteczna dla użytkownika. Kopiowanie treści z innych witryn jest bardzo źle postrzegane przez roboty wyszukiwarek. Takie działania będą szkodzić stronie internetowej.

Grafika
Konieczne w pozycjonowaniu jest również dodawanie alternatywnych opisów (alt) do wszelkiego rodzaju zdjęć oraz grafik. Ważne, aby zawierały one słowa kluczowe, pod które pozycjonowana jest domena. Grafiki powinny mieć odpowiednią wagę, format i wymiar. Proporcja też nie jest bez znaczenia.

Linki wewnętrzne
Każda witryna powinna posiadać przynajmniej kilka linków odnoszących się do jej podstron. Właściwe linkowanie wewnętrzne sprzyja lepszemu indeksowaniu się treści.

Linki zewnętrzne
Każda strona, która chce się rozwijać i wzrastać musi mieć linki z innych stron. Nie jest ważna ich ilość tylko jakość. Ważne, aby linki były z witryn powiązanych treścią czy tematycznie, witryn odwiedzanych przez ludzi i stale się rozwijających. Istotne jest także, by linki były dobrze skonstruowane, miały dobry anchor text (tekst, w który klikamy).

Zamów audyt seo tel. 500 296 921

Porozmawiajmy o Twoim projekcie w naszym biurze lub u Ciebie!