Audyt SEO

Przed rozpoczęciem pozycjonowania strony wykonaj Audyt SEO!

Audyt SEO to badanie strony przed rozpoczęciem pozycjonowaniaAudyt seo

Przeprowadzamy audyt seo aby wiedzieć czego od naszej strony oczekują przeglądarki. Sprawdzamy poprawność kodu i treści. Przeglądarki internetowe (np. Google) mają wiele wymagań wobec treści i konstrukcji stron internetowych.
Musimy spełnić te wymagania aby strona mogła piąć się w wynikach wyszukiwania.
To Audyt SEO  pozwala postawić stronie diagnozę zgodności z wymogami Google. Pamiętaj, audyt strony jest potrzebny!

Co bada Audyt SEO

Meta-tagi
Stanowią opis skierowany do robotów wyszukiwarek, który wyjaśnia o czym jest strona. Składa się z elementów „tytuł” oraz „opis”.
„Tytuł” jest tekstem do 60 znaków, a „opis” do 160 znaków. Dobrze jeśli pojawia się w nich pozycjonowane słowo kluczowe.

Nagłówki
Stanowią sposób budowania struktury treści na witrynie. Informują o ważności kolejnych elementów. Klasycznym (logicznym) układem nagłówków jest układ H1, H2 i H3.

Tekst i frazy kluczowe
Przede wszystkim, tekst powinien być unikalny. Należy również w odpowiedni sposób rozplanować rozmieszczenie w nim słów kluczowych (fraz kluczowych). Frazy nie powinny występować rzadko, ale również nie mogą pojawiać się za często, ponieważ wyszukiwarka może uznać, że strona jest nieużyteczna dla użytkownika.

Grafika
Pomocne w pozycjonowaniu jest również dodawanie alternatywnych opisów (alt) do wszelkiego rodzaju zdjęć oraz grafik. Ważne, aby zawierały one słowa kluczowe, pod które pozycjonowana jest domena.

Linki wewnętrzne
Każda witryna powinna posiadać przynajmniej kilka linków odnoszących się do jej podstron. Właściwe linkowanie wewnętrzne sprzyja lepszemu indeksowaniu się treści.

Linki zewnętrzne
Każda strona która chce się rozwijać i wzrastać musi mieć linki z innych stron. Nie jest ważna ich ilość tylko jakość. Ważne aby linki były z witryn powiązanych treścią czy tematycznie, witryn odwiedzanych przez ludzi i stale się rozwijających. Ważne aby linki były dobrze skonstruowane, miały dobry anchor text (tekst w który klikamy).

Unikalne treści
Wszelkie teksty, które pojawiają się na witrynie powinny być oryginalne i unikalne. Kopiowanie treści z innych witryn jest bardzo źle postrzegane przez roboty wyszukiwarek. Takie zabiegi mogą bardziej zaszkodzić, niż pomóc stronie internetowej.

tel. 500 296 921

Napisz do nas

Free WordPress Themes, Free Android Games